Scopul proiectului a fost acela de a motiva elevii pentru studiul geometriei, folosind GeoGebra – software de matematică foarte util în construcția figurilor geometrice, a elementelor interactive asociate acestora. Am combinat acest scop cu provocarea de a crea opere de artă; am stimulat creativitatea și am promovat lucrul în echipă. Elevii au învățat să creeze instrumente noi în geoGebra, să animeze obiecte și să folosească transformari geometrice pentru a crea construcții complexe sau lucrări de artă.
Prin activitățile desfășurate, elevii și-au dezvoltat opt competențe cheie pentru învățarea pe tot parcursul vieții, care sunt încorporate în programa națională de învățământ.
În cadrul acestui proiect internațional, elevii au dobândit și competențe în limba engleză, atunci când au comunicat în Forumul proiectului, în jurnalul de proiect sau în padlet-urile din spațiul eTwinning. Profesorii au făcut schimburi de idei , au folosit abordări noi în cadrul lectiilor de matematică.
La acest proiect au participat elevi din 6 țări: Germania – România (fondatori), Italia, Croația, R. Moldova, Portugalia, 23 din liceul nostru, din clasele a V-a și a IX-a. Toți au invățat să lucreze în GeoGebra în acest an școlar. Elevii au lucrat în grupe naționale/internaționale de 2-3 sau individual. O mare parte din proiect este dedicată geometriei prin utilizarea programului GeoGebra.
Elevii de clasa a V-a au descoperit/redescoperit diverse figuri geometrice și proprietăți ale lor construind flori; elevii mai mari au folosint grafice de funcții cu același scop. Au rezultat foarte multe materiale frumoase (cu substrat matematic) din care am realizat o colecție de postere care vor fi afișate în școlile noastre. De asemenea, elevii mai mari au construit mai multe video-tutoriale pentru a le folosi cei mai mici. Toate competențele cheie au fost dezvoltate prin partticiparea la activitățile acestui proiect.