Un puzzle de creativitate și eficiență

Poza Artiom

ȘLJM – Un puzzle de creativitate și eficiență

             Ne aflăm în a cincea săptămână a Proiectului Școlii de lideri Jean Monnet și elevii sunt în continuare implicați și dornici să afle cât mai multe, să se perfecționa și să contribuie la dezvoltarea comunității școlare din care fac parte. Chestionarele de feedback – completate săptămânal după fiecare sesiune de formare – relevă multe aspecte bune și, cum e și firesc, unele care ar trebui schimbate. Membrii proiectului apreciază metodele interactive, comunicarea, libertatea de exprimare, creativitatea, și, bineînțeles, numeroasele jocuri prin care se cunosc mai bine, relaționează dezinhibat și învață lucruri noi.

            Fiecare membru activ (aproximativ 34 de elevi din totalul de 42 selectați la începutul proiectului) are o contribuție notabilă și s-ar putea scrie despre fiecare în parte. Unii apreciază comunicarea și se antrenează cu ușurință în atelierele ce presupun exprimarea liberă a ideilor și a opiniilor. Alții sunt creativi și contribuie în felul lor la bunul mers al sesiunilor. Este bine că ei sunt diferiți și formează un puzzle interesant în imaginea de ansamblu a activităților noastre. Deosebit de apreciabilă este activitatea lui Artiom Radu, elev al liceului până anul trecut, în prezent student la Facultatea de Drept a Universității București. Implicarea sa total dezinteresată este deopotrivă utilă și eficientă. Designul acestui proiect – cu toate aspectele legate de concepție și organizare –  îi aparține în exclusivitate și este, în mare parte, meritul lui că avem această oportunitate de formare și dezvoltare. Cu siguranță rezultatele vor fi concrete și măsurabile, ceea ce va determina probabil continuarea acestui proiect și în viitor.

Poza Artiom

 

No comments yet

Add comment