Rezultate – etapa pe școala a Concursului Simboluri in Universul Cunoașterii 2019

REZULTATE EVALUARE PROIECTE

ETAPA PE ȘCOALĂ –L.T. JEAN MONNET

Simboluri înUniversul Cunoașterii-Ediția a XX-a  27 martie 2019

TEMA REFERATULUI

TOTAL

1. „DE CE Y? EREDITATE CROMOZOMIALÃ Y ŞI SEMNIFICAŢIA EI”            S.I

83

2. „EFECTELE ARGINTULUI IN LUMEA MICROBIOLOGIEI”                           S.I

100

3. APLICAȚIILE TEHNOLOGIEI ÎN VIAȚA DE ZI CU ZI”                                S.I

87

4. FUNCȚII VITALE ȘI PATOGENE                                                              S.I

87

5. „ARGINTUL COLOIDAL”                                                                             S.I

87

6. „EKG- MÃSURI COMPUTERIZATE CU AJUTORUL TRUSEI DE FIZIOLOGIE DE LA FIRMA VERNIER – INTERNATIONAL”                                                                        S.I

78

7. „INIMA- REACTORUL VIEŢII”                                                                    S.I

85

8. „REGULA CELOR 3-R: REDUCȚIA, REUTILIZAREA, RECICLAREA’’            S.II

90

9. „DOCUMENT ȘI FICȚIUNE ÎN ROMANUL REALIST ENIGMA OTILIEI BUCUREȘTIUL SECOLULUI AL XX-LEA”                                                                                  S.II

70

10. ”LUCEAFĂRUL- PERSPECTIVE ȘTIINȚIFICE ȘI CULTURALE”                  S.II

75

11.  „BISERICA ŞI FRANCMASONERIA’’                                                         S.II

83

12. „MITURI ALE SOCIETĂŢII MODERNE”                                                     S.II

85

13. „ FRACTALI GEOMETRICI –ÎNTRE ŞTIINŢĂ ŞI SPECTACOL”                  S.III

80

14. „PAGINI DE ISTORIE ÎN LITERATURĂ”                                                   S.III

75

15. „FORTELE MOTOARE SI DESIGNUL MASINILOR”                                    S.III

78

16. „OZONOTERAPIA”                                                                                     S.III

ABSENT

17. „CASA IOT”                                                                                                S.III

ABSENT

No comments yet

Comments are closed