Blog

REZULTATE OLIMPIADA DE MATEMATICA – ETAPA PE MUNICIPIU – CLASELE 5-6

Rezultate după contestații (actualizare 21.03.2017):

Clasa a V-a

Clasa a VI-a

 

Rezultate inainte de contestatii:

REZULTATE CLASA a V-a

REZULTATE CLASA a VI-a

Luni, 20 martie 2017: 11.00-15.00

Înregistrarea cererilor depuse pentru etapa de contestaţii pe nivel de clasă şi pe subiect. Înregistrarea cererilor de vizualizare de către elev a lucrării şi desfăşurarea acestei etape în prezenţa unui membru al comisiei de evaluare.

Inscrierea în ciclul primar, an şcolar 2017-2018

Plan școlarizare propus pentru clasele pregătitoare – an școlar 2017-2018

Procedură privind acordare avizului pentru criteriile specifice de departajare elaborate de către unitățile de învățământ – clasa pregătitoare

Criterii specifice

Planificare evaluare psihosomatică

Ordin, metodologie, calendar OMEN 3247 Inscriere invățământu primar

Străzi arondate

Campion nu te naști, ci devii

Interviu cu Cristina Ştefan, campioană mondială la patinaj artistic pe role și campioană națională la patinaj pe gheață, elevă în clasa a VII-a B a Liceului Teoretic „Jean Monnet

New Picture (8)

Cristina, felicitări pentru tot parcursul din ultima vreme, ești de cinci ori campioană mondială la patinaj pe role și de două ori campioană națională la patinaj pe gheață, la doar 13 ani. Care este rețeta succesului?

Pentru a obține aceste rezultate, am avut nevoie de multa muncă, implicare și susținere din partea familiei, a clubulului sportiv din care fac parte, a antrenoarei  și a echipei.

De la câți ani practici acest sport și de unde a apărut interesul pentru patinaj?

Practic patinajul de la vârsta de 4 ani, adică de nouă ani, perioadă în  care am avut parte de momente frumoase, multă muncă și rezultate pe măsură.

Am patinat pentru prima dată în parcul Herăstrău, cu prima mea pereche de role. Acolo am vazut-o pe doamna care ma antrenează acum lucrând cu câteva fete. Mi-a plăcut foarte mult ce am văzut, așa că l-am rugat pe tata sa vorbească cu dumneaei. Câteva zile mai tarziu, am început antrenamentele și am învățat elementele de bază. Din momentul acela, am simțit legătura pe care o am cu acest sport.

Cine a contribuit la formarea personalității tale ca sportivă?

Pot spune că antrenoarea mea, Luminița Ancuta, mi-a influențat foarte mult evoluția și m-a îndrumat spre obținerea celor mai bune rezultate.

De asemenea, exemplul altor patinatori  m-a motivat să-mi ating țelurile. Câțiva dintre idolii mei sunt Carolina Kostner, Adelina Sotnikova și Javier Fernandez.

Cum te-a schimbat patinajul?

Patinajul a avut o mare influență asupra dezvoltării mele fizice și intelectuale, m-a învățat ce însemnă disciplina, munca asiduă pentru obținerea performanței. De asemenea, am învățat să fiu competitivă, să am încredere în mine și să știu ce îmi doresc.

Ce greutăți întâmpini în acest sport? Câte antrenamente faci?

Cea mai mare dificultate pe care o întâmpin în practicarea patinajului artistic pe gheață este lipsa patinoarelor din capitală. Singurul patinoar pe care mă pot antrena se află în Otopeni, la o distanța considerabilă față de București.

Am zilnic 1-2 antrenamente acolo, la ore foarte matinale, această activitate ocupându-mi prima parte a zilei. Pentru a ajunge la timp la patinoar, trebuie să mă trezesc în fiecare zi la ora 5. În vacanțe, ne antrenam 5-6 ore, cu pauze de 20 minute între cele trei antrenamente.

O altă problemă sunt dificultățile financiare, patinajul fiind un sport foarte costisitor. Pregătirea, deplasările la competiții și echipamentul necesită o susținere financiară considerabilă.

Mi-as dori să am mai mult timp să merg la sală, pregatirea fizică fiind foarte importantă pentru practicarea acestui sport.

 La ce ai renunțat pentru sport?

Patinajul a fost o prioritate pentru mine încă din copilărie, preferând să mă antrenez la sală sau la patinoar decât să mă joc cu ceilalți copii de vârsta mea.

Deși acest sport este marea mea pasiune, uneori îmi doresc să am mai mult timp pentru a citi sau pentru a mă uita la serialele preferate.

Cum reusești să faci performanță și la școală, unde obții mereu calificative excelente?

Deși fac performanțe considerabile în domeniul sportului, nu am neglijat niciodată școala. Am câteva materii preferate, la care am rezultate foarte bune la concursuri și la care lucrez suplimentar cu plăcere. Acestea sunt biologia, chimia, matematica, limbile străine (franceza și engleza) și limba română.

Din păcate, este greu să mă antrenez în timpul școlii pentru că trebuie să îmi fac temele și să învăț pentru ziua următoare, ceea ce presupune că trebuie să stau până seara târziu.

 Ce sfat ai dori să le oferi tinerilor care practică sportul în țara noastră?

Sportul este benefic pentru sănătatea noastră fizică și mentală, motiv pentru care le recomand tinerilor să practice sportul cât mai des, pentru o dezvoltare echilibrată și armonioasă.

Reporter, Ana Bunea

 

 

 

Ziua porților deschise pentru clasa pregătitoare

  • 23 februarie 2017, 16.00-18.00
  • Sala de festivități a Liceului Teoretic Jean Monnet

Detalii

Sunt așteptați părinții și bunicii preșcolarilor care urmează să-și înscrie copiii sau nepoții în ciclul primar, la o dezbatere despre ceea ce este clasa pregătitoare, despre pașii care trebuie urmați, despre criteriile de alegere a școlii pentru cei mici etc. Cei interesați de admiterea în clasa pregătitoare la Liceul Teoretic Jean Monnet, pot vizita spațiile destinate claselor pregătitoare, Programului Școala după școală, le pot cunoaște pe doamnele învățătoare și pot învăța din experiența celor care au promovat deja în clasele superioare (părinți, copii, doamne învățătoare).

Oferta educațională 2017-2018

OFERTA EDUCAȚIONALĂ 2017-2018

 CLASA PREGĂTITOARE: 2 CLASE X 25-30 DE LOCURI

  • LIMBĂ STRĂINĂ: ENGLEZA
  • CU POSIBILITATE DE ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL ȘCOALA DUPĂ ȘCOALĂ
  • MOBILIER ADAPTAT VÂRSTEI
  • LOC DE JOACĂ DISPONIBIL EXCLUSIV CLASEI PREGĂTITOARE

  CLASA a V-a: 3 CLASE X 25-30 DE LOCURI

  • O CLASĂ CU PROGRAM INTENSIV DE STUDIU AL LIMBII ENGLEZE (admitere prin testare); a doua limbă străină: franceza
  • DOUĂ CLASE CU PROGRAM NORMAL DE STUDIU AL LIMBII ENGLEZE, CA PRIMĂ LIMBĂ STRĂINĂ;  a doua limbă străină: franceza/germana
  • Posibilitate de înscriere în Programul ȘCOALA DUPĂ ȘCOALĂ
  • TOATE CLASELE a V-a ÎNVAȚĂ ÎN PROGRAM DE DIMINEAȚĂ
  • ÎN OFERTA CURRICULARĂ A ȘCOLII: opțional integrat LITERATURA PRIN TEATRU ȘI FILM

CLASA a IX-a: 5 CLASE X 28 DE LOCURI

PROFIL REAL: 3 CLASE, DIN CARE:

  • O CLASĂ MATEMATICĂ-INFORMATICĂ, INTENSIV INFORMATICĂ ( 3 ore de laborator)
  • O CLASĂ MATEMATICĂ-INFORMATICĂ (studiu aprofundat al disciplinei Matematică)
  • O CLASĂ ȘTIINȚELE NATURII (studiu aprofundat al disciplinei Biologie)

PROFIL UMAN: 2 CLASE, DIN CARE:

  • O CLASĂ FILOLOGIE, INTENSIV LIMBA ENGLEZĂ (în curriculum la decizia școlii: ACROSS CULTURES)
  • O CLASĂ ȘTIINȚE SOCIO-UMANE (studiu intensiv al disciplinei Istorie; în curriculum la decizia școlii: ȘTIAȚI CĂ?…despre Franța)

La clasele de liceu, din oferta curriculară a școlii mai fac parte:

ENGLISH IN MEDIA

BUSINESS ENGLISH

IT ENGLISH

PREGĂTIRE INTENSIVĂ PENTRU BACALAUREAT LA DISCIPLINELE: LIMBA ROMÂNĂ, MATEMATICĂ, ISTORIE, FIZICĂ, BIOLOGIE, CHIMIE, INFORMATICĂ, GEOGRAFIE

PSIHOLOGIE APLICATĂ

PSIHOLOGIA COMPORTAMENTULUI

ORIENTARE ÎN CARIERĂ

DEZVOLTARE SOCIO-EMOȚIONALĂ

ISTORIA MONARHIEI ÎN ROMÂNIA

REZULTATE OLIMPIADA LECTURA CA ABILITATE DE VIATA

Rezultate OLAN nivel I

Rezultate OLAV ninel II

Rezultate OLAV nivel III

Rezultate OLAV nivel IV  (dupa ce deschideti documentul, va rugam sa utilizati optiunea pentru rotirea paginii, in dreapta sus)

Rezultate dupa contestatii

 

Rezultatele la Olimpiada de matematică, etapa pe școală

Rezultate Olimpiada de Matematică
Etapa pe școală, 21.01.2017
Nr crt. Numele și prenumele Clasa Punctaj
1 BURTEA VLAD ALEXANDRU 5C 27
2 DIACONESCU DONA MILENA 5A 24
3 MATEI MARA SANDRA 5A 22
4 TROSCA TUDOR 5A 20
5 RADUCANU ANDREI RAZVAN 5A 19
6 TANASE ANCA IRINA 5A 18
7 DINU LUCA MARIO 5A 17
8 PETRESCU IOANA CATINCA 5A 16
9 GAGIU DAVID ANDREI 5A 15
10 IONESCU TAISIA ANA 5A 13
11 BALULESCU ALEXIA MARIA 5A 12
12 GEORGESCU DARIA ANDREEA 5A 12
13 GHITA SASHA MARIA 5A 11
14 SFERDIAN ALEXANDRU 5C 11
15 BACIU-MISOAGA RARES 5B 10
16 BODUNU NICOLAE 5C 9
17 DUMITRASCU MIHNEA ANDREI 5C 9
18 TRAISTARU ANDREEA LARISA 5C 9
19 DUMITRIU RADU ANDREI 5B 9
20 DUMITRIU CRISTINA 5C 7
21 PINTILIE TEODOR MIHAI 5C 7
22 TROACA STEFAN MIHAIL 5C 7
23 NEAGU MIHAI EDUARD 5C 4
24 POPA STEFAN RARES 5C 4
25 CIRSTEA CLARA MARIA 5A 3
26 ABO SHEHLA VLAD CRISTIAN 5B 2
27 PANTIS MATEI FILIP 5B 2
28 MANESCU THEODOR ION 5A abs
29 BOARU OLGA 5B abs
30 VASILIU LILIANA ELENA 5B abs
31 NUTA ILINCA 6A 25
32 SOTIRESCU ELENA ILINCA 6C 25
33 PINTILIE TINA MARIA 6A 24
34 GLIGOR DAN 6A 23
35 MEGHEA IANI GEORGE 6A 21
36 ALMASAN HORIA ANDREI 6C 16
37 POLL ANA 6A 11
38 POPA IOANA MARIA 6A 11
39 SAVA-MUSTEATA PETRU AMZA 6C 8
40 IONESCU MARIA ALEXANDRA 6A 5
41 MILESCU ALEXANDRA CARLA 6C 2
42 AVRAM OANA 6A abs
43 CALAGIU MARIA 6A abs
44 MATEI IONUT 6A abs
45 ALEXANDRESCU IOANA MARIA 6B abs
46 DRUMEA DAVID 6B abs
47 SOCOL DELIA 6B abs
48 PANTIS ILINCA 7C 24
49 IONESCU ANASTASIA GABRIELA 7A 20
50 PLAVETI ANDREI 7A 20
51 POPA IOANA STEFANIA 7B 20
52 BADICUT ANDREI 7A 17
53 CIUBOTARU HORIA 7A 17
54 PITIS ILINCA 7B 17
55 ALBERT ILINCA 7C 17
56 BUNEA ANA ALEXANDRA 7B 15
57 OANCEA TUDOR CRISTIAN 7B 14
58 SAVA-MUSTEATA CELA 7C 13
59 GROSU DANIEL 7A 9
60 MURESAN LUCA SERGIU 7B 7
61 IVAN MATEI TUDOR 8B 20
62 MELIHOV EMA 8B 19
63 VLAD EDITH 8B 16
64 DASCALU RARES CONSTANTIN 8A 14
65 MANUC VICTOR IOAN 8A 13
66 NICULESCU SOFIA ELENA 8A 12
67 BOSTAN DARIA IRINA 8A 10
68 BADESCU IOANA 8A 9
69 STOICHITESCU SERGIU 8A 6
70 TARBASANU ADINA 8A 6
71 ZEGREAN MARIA DIANA 8B 3
72 TIHON ALEXANDRU 8A 1
73 NICOLICI MARIA TEODORA 9B 14
74 STEFANESCU ANDREEA EMILIA 9B abs
75 ZAMFIRA LUCA ALEXANDRU 9C 11
76 STOIAN MIHAI ALEXANDRU 9D 6
77 CIOROBEA BIANCA ANNE MARIE 9C 5
78 SOLEA LUCA MIHAI 9C 4
79 CULDA MARA ANASTASIA 9C abs
80 BOLDURESCU IULIAN 9D abs
81 NICORICI VLAD MIHAI 9E 18
82 DINESCU ALEXANDRA MARIA 9E 17
83 STANCIU EVELYN ELENA 9E 15
84 SAVIN ELENA DIANA 10A 16
85 RADU GLAVAN ANDREI 10D 9
86 NEACSU MIHAELA ALEXANDRA 10D 6
87 VIERU RAOUL DANIEL 10D 2
88 GAINA ALEXANDRU NICOLAE 10D abs
89 MATEI PAUL 10D abs
90 OPRICA FLORINA ELENA 10D abs
91 DAN ALEXANDRA MARIA 10E 22
92 CONSTANTIN VLAD COSTIN 10E 19
93 DASCALESCU ILINCA 10E 7
94 RADOI DITESCU HORIA 10E 2
95 SINTEJUDEAN PETRA 11E 19
96 CIOROBEA KATALINA 11E 17
97 BADIU ANDREEA IOANA 11E 14
98 RATA LUCA VALENTIN 11E 10
99 GOGA TASCU 12C 17
Elevii care au obținut cel puțin 14 puncte se califică la etapa pe sector.
Eventualele contestații se pot  face miercuri, 25.01.2017, până la ora 16.

Drivers Season 2017 GT4 European Series

Bianca si Eduard Anton

5 Licee – 5 Teatre

15589966_1579298318752202_3626857003204707432_n

5 Licee – 5 Teatre este un proiect educational dedicat liceenilor, organizat de Fundatia ECDL ROMANIA in parteneriat cu Primaria Municipiului Bucuresti, Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti si UNITER, cu sprijinul a cinci teatre din capitala. Proiectul sustine implicarea tinerilor in activitati culturale, prin accesul acestora in institutii si la piese de teatru, provocandu-i in acelasi timp la un concurs de spectacole

Teatrului National I.L. Caragiale din Bucuresti a gazduit Gala Proiectului „5 Licee – 5 Teatre”. Proiectul a fost initiat de catre Fundatia ECDL ROMANIA si a ajuns la editia a 6-a. Cinci trupe de teatru din cinci licee din capitala au urcat pe scena TNB pentru a prezenta piesele pregatite pe parcursul proiectului, derulat in perioada octombrie – decembrie2016.

 În cadrul acestui proiect, Liceul Teoretic Jean Monnet,cu piesa “Supraviețuitorii”!, a obținut 3 premii: cel mai bun rol secundar masculin – Rares Ularu (soldatul comic), cel mai bun public și premiul pentru cel mai popular spectacol.

Felicitări actorilor, elevi ai Liceului Teoretic Jean Monnet (Daniela OlteanuRadu Stefan BanicaMaria NicoliciTeodora DobrescuAlexandra NeacsuRares-Stefan UlaruElena OpricaCalin Firu şi Robert Fulga), doamnelor profesoare care i-au coordonat: Cătălina Ciobanu și Lidia Guțu; mii de mulțumiri pentru textul excepțional doamnei profesoare Nicoleta Ionescu!!!

Campania „Aici se respectă!” (II)

Campania „Aici se respectă!”, desfășurată în Liceul Teoretic Jean Monnet în luna noiembrie 2016, a adus școlii noastre titlul de Centru EQUALIS, ceea ce este o recunoaștere a efortului depus de membrii Clubului European Jean Monnet pentru combaterea bullyngului, pentru promovarea principiilor toleranței, încrederii și a unor importante valori europene precum: nediscriminarea, comunicarea, interculturalitatea. Felicitări echipei Clubului European!
Afișele au fost realizate de Larisa Manolache (XIIA).
Participarea la Proiectul GEYC a fost propusă de Andrei Stupu (XIIA).
Conceptul proiectului, organizarea și strategia de realizare i-au aparținut lui Artiom Radu (XIIA).
Au contribuit la realizarea activităților din clase, a dezbaterilor și a Traseului toleranței cei 40 de membri ai Clubului European.
Diploma Equalis